۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

تحرکات تازه

تحرکات تازه

هر ساله که سالگرد بابه مزاری نزدیک می شود، آقای محقق و خلیلی به تب وتلاشهای جدید دست می زنند، اما امسال با همه سالهای اخیر تفاوت چشم گیر تری داشته است، زیرا این تحرکات زمانی شدت یافت که شایعاتی مبنی بر به محکمه کشاندن تعدادی از کار گزاران حکومت بر سر زبانها افتاد!

هرچند که نوع شایعه در قبال عناصر کار گزار در حکومت به تناسب جایگاه و مقامشان متفاوت بود، اما در قبال آقای محمد کریم خلیلی به گونه ای بود که وی تا زمان تعلق داشتن به چوکی معاوت دوم هیچ کس به طرفش نگاه تیزی نخواهد کرد، به محض اینکه وی از چوکی بر زمین غلطد، و دور بعدی ریاست جمهوری آغاز شود، ایشان به دلیل سوء استفاده های گوناگون و اختلاسهایی آنچنانی ... مورد بازپرس قرار خواهد گرفت! این شایعات دنباله دار بود و گفته می شود مجرای ورودی به دوسیه های تخلفات وی آقای جنرال جوهری می باشد که معین خریداری وزارت دفاع می باشد.

این شایعات به گونه ای تأثیر خود را بر روی معاون دوم رئیس جمهور نهاد که وی از مدتها قبل حتا نماز جعفر طیار خویش را نیز ترک نموده و در کارته چهار مستقر شده است تا بتواند سازماندی های جدید را آغاز نماید.

هر چند که ایشان پس از مدتها تب وتلاش اما اینبار نفهمید که براستی کاروان پیروز کجاست؟ لذا فعلا به شدت در پی ایجاد کارنوالا دفاعی می باشد، تا بتوانند در پس یک موج انسانی خود و اعمال غیر قانونی خویش را پنهان نماید تا صرف بتواند از چنگال قانون پس از افتادن از کاروان پیروز گذشته، بگریزد!

این است دلیل اصلی تب و تلاشهای ایشان در ماهها اخیر، دلیل به گفته نزدیکانش بازسازی حزب، دلیل خدمت کردن به ا صطلاح برای مردم ایشان!!

وهرچند که از همکنون مسئولیت عملی ستاد تدویر سالگشت بابه مزاری را عالم فرزند ایشان از همکنون به دوش گرفته است، و کار توزیع پیسه را نیز آغاز کرده است، به همین دلیل می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر