۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

جدال محسنی و نجیب کابلی

جدال محسنی و نجیب الله کابلی وارد مرحله جدید شد

هردو جانب یک دیگر را متهم به جاسوسی برای اجانب کرده و مدعی هستند که شبکه های آنها از سوی دشمنان افغانستان و دشمنان اسلام تمویل مالی می گردد، و خودشان مزدوران بی گانه می باشد!

امروز تلویزیون شیخ اصف محسنی که به شدت متهم با شبکه جاسوسی ایران شده است، طی بیانیه ای رسمی شبکه تلویزیونی امروز را متهم به مزدوری برای یهودی ها و دشمنان اسلام کرد.

این جدال از چند ماه به اینسو میان هر دو رسانه در گرفته است، که با اندکی آرامش و پس از نشر مصاحبه محترم مسلم فهیمی که سه شب پیش از سوی تلویزیون امروز نشر شده بود، و در ان مصاحبه، اقای فهیمی ادعا کرده بود که شیخ اصف محسنی به دستور سپاه پاسداران ایران و امکانات ان کشور، اقدام به ساخت مدرسه و راه اندازی تلویزیون تمدن کرده است، وی همچنین در این مصاحبه افزوده بود که اقای محسنی خواهر مشتاق را با زور و فریب گرفته است، و سپس به انوری دستور داده است که مشتاق را بکشد، و ادعا نمود که اسناد کافی در این زمینه وجود دارد! این موضوع باعث واکنش شدید تلویزیون تمدن شده و امشب موجی از اعتراضات ساختگی را اقدام به نشر کرده است و مدعی شد که تلویزیون امروز از سوی یهودی ها تمویل می گردد.

|+| نوشته شده توسط یونس حیدری در شنبه 1387/07/27 | آرشیو نظرات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر