۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

جدال در مدرسه خاتم الانبیائ کابل

فرزند سید ابوالحسن فاضل دندان حاجی راسخ را شکست

در تاریخ ۹/۹/۱۳۸۷ بر اثر جنگ میان فرزند سید ابوالحسن فاضل و حاجی راسخ یکی از وکلای گذر دشت برچی کابل، با ضربه مشت فرزند فاضل یک دندان راسخ شکسته و دو دندان او لق گردید.

این منازعه بعد از ان صورت گرفت که اقای فاضل قصد داشت بخش دیگر از زمینهای مدرسه خاتم الانبیاء را به فروش برساند. اما حاجی راسخ که یک هزاره است با این حرکت وی مخالفت نموده است. و سر انجام با خشونت فرزند فاضل مواجه گردید.

مدرسه خاتم الانبیاء در زمان شهید مزاری از وزارت دفاع گرفته شده بود که بنا بود در انجا برای هزاره ها یک مرکز اموزش عالی و بخشهای فرهنگی جهت رشد و تقویت هزاره ها ساخته شوند، اما بس از سقوط غرب کابل سید فاضل توانسته است که اسناد ان را جعل نماید . و در این سالها بخش اعظم ان را فرو خته است

بس از این جار و جنجال اقای راسخ به حوزه شش بولیس رفته شکایت نموده است، اما از ان تاریخ تا کنون این حوزه از ارسال دوسیه به محکمه جلوگیری نموده است. گفته می شود که عامل اصلی این نفرستادن دوسیه به محکمه ممانعت صادق مدبر بوده است، این در حالی است که بچه فاضل بیش اقای کریم خلیلی معاون اخر ریاست دولت نیز رفته است تا این موضوع بدون جار و جنجال حل و فصل گردد. گفته می شود که اقای خلیلی از بچه فاضل خواهان ۲۰۰۰ متر مربع زمین جهت ساخت کمبنی صنعتی چاب غلغله - جرمن که به تازگی توسط حاجی نبی خریده شده است، شده است.

به هر حال امروز طرفین را صادق مدبر در اداره امور نیز طلبیده بودند تا حل شود.



|+| نوشته شده توسط یونس حیدری در شنبه 1387/09/23 | آرشیو نظرات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر