۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

شیخ اصف محسنی هم برای چاب عکس هشید مزاری بول داد!!!

شیخ اصف محسنی هم برای چاب عکس هشید مزاری بول داد!!!

- اوایل امسال در غرب کابل عکسی بیر مردی بخش شد که در کنارش عکس شهید مزاری قرار داشت. این عکس را زیاد به دیوارهای غرب کابل نصب کرده بودند، واقعیتش را بخواهید هرگز دلم نیامد تا مروم نام این مردک را هم بخوانم که او کیست؟ و براستی چرا عکس او را در کنار بیامبر عزت و ازادگی هزاره ها، بابه مزاری چاب کرده اند؟ برای سوالات توام با نفرت از کسانیکه این کار را کرده اند، در ذهنم ایجاد شد و باقی ماند.

- زمستان امسال عوامل ملموس و نا ملموسی در کابل بر من فشار وارد کردند، و نا گذیر شدم برای مدتی حد اقل رخت سفر بر بندم، و عازم شوم، در امتداد این سفر بود که در تاریخ 2/10/1387 در بیشاور بودم، در محله حاجی کم ماندم مدت چهار روزی، در همین محله بود که بازهم چشمم به عکس همان مرد بیر افتاد که عکسش در کنار شهید مزاری چاب شده بود، از قضا برای تبدیل کردن بول افغانی به کلدار نیز دنبال صرافی می گشتم، بازهم همان دکان را نشانی دادند، در دکان رفتم مرد بی انصاف بسیار ارزان بیسه افغانی ام را خرید و به جایش کلدار داد، فردای ان روز به گونه ای با همین دوکان دار بیشتر اشنا شدیم، نامش بود عبد الرئوف هدایت!!!

فردای ان روز از ساعت 9 رفتم تا 3 بعد از ظهر با او وول زدیم، نا گفته نباشد که این دوکان بیشتر چکه داشت برای فروختن، اما بر سر تابلوی دروازه ان نوشته بود" خوراکه فروشی هزاره!!!"

صاحب این دوکان یک مرد میان سال بود، قد بلندی داشت، اینطور که می گفت، از ترکمن بوده است، اما سالهای سال ساکن چنداوول!!

به هر حال او خود را معرفی کرد، اول عکسی را که بر دروازه نصب بود، گفت او خدا رحمت کند، اول حق طلب هزاره ها بود، او بدر من بود! او نامش حاجی نو روز بود!!!

به هر حال ان روز خیلی چیزها صحبت کردیم، و او در صحبت هایش نا شیانه اعتراف کرد که بدرش اینجا در همین دوکان چکه فروشی می کرده است.

به هر حال حاجی نوروز از افراد نزدیک و وابسته به حرکت اسلامی افغانستان بوده است. در گذشته یک بد ماش بوده است در چنداوول و...

رزاق از محافظین شیخ اصف محسنی بوده است، سالهای مدیدی!! او در راه محسنی جان داده است و...

به هر حال خود عبد الرئوف نیز از بادی گارهای شیخ بوده و القصه

- انچه که برایم جالب بود این بود که نام دوکان خودش را نوشته است، خوراکه فروشی هزاره و جالب تر این است که بیسه چاب این بوستر های مشترک حاجی نوروز و شهید مزاری را هم اقای شیخ اصف محسنی داده است!

انروز ساعت سه دوکانش را ترک کردم، ولی این سوال همچنان در ذهنم باقی ماند، که چرا محسنی بول می دهد که یک عکس بد ماش، ( بعدها چکه فروش) را با شهید مزاری چاب کنند؟؟

براستی محسنی به دنبال چیست؟

|+| نوشته شده توسط یونس حیدری در سه شنبه 1387/11/29 | آرشیو نظرات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر